miércoles, 4 de junio de 2008

Dinar de germanor abans de la reunió.

Hola a tots,
Sóc la Cathy , la mare d'en Jordi , i teòricament la secre. Bé penso que l'ordre del dia que proposa en Pablo ja és ben complet. Pel que fa a l'assamblea haviem quedat de fer abans un dinar de germanor a casa meva a Cabanes davant del "Trull de l'Oli", carrer colon 2.
O sigui diumenge 15 a les 2 /quarts de 3 : dinar a Cabanes a casa d'en Jordi
Per aquest dinar de germanor jo poso la casa i el plat principal : faré una paella, he comprat una per 40 persones, espero que sorti bona.
L'ultima vegada que vaig parlar amb el presi, ell deia que portaria de primer "pinxos"-com ho fan al País Basc, i el delegat , l'Antonio va dir que portaria postres. La meva proposta és que porteu quelcom de primer o de postres (poca cosa) i quelcom per beure, si pot ser fresc , encara que ja ho posarem a la nevera. El cafè també el posarem nosaltres
Passeu un mail dient si porteu postres o primers i així faré un recompte per que no tothom porti postres o primers.
En aquest mateix mail poseu també suggeriments per que jo els pugui incloure a l'ordre del dia.
Si no ens veiem abans fins al dia 15.
Salutacions
Cathy

No hay comentarios: